پیشنهاد فروش خودرو مدل آئودی A4 مدل 2015
نوشته شده توسط : شیما ملکی

پیشنهاد فروش خودرو مدل آئودی A4 مدل 2015

 

 

 

شاید از آخرین باری که کمپانی آئودی با رونمایی مدل A4 همگان را شگفت زده کرد، چیز زیادی نگذشته باشد. این کمپانی آخرین نسل این خودرو را در سال 2009 با همان طراحی آشنا راهی بازار رقابت کرد. این خودرو چهار چرخ محرک، در جمع سدان های لوکس از شهرت خاصی برخوردار می باشد؛ به جرات می توان گفت که این سدان سرآمد ویژگی های یک خودرو دوست داشتنی را دارد.

اگرچه آئودی A4 مدل 2015 رقبای سرسختی دارد، اما گفتنی است که میان عملکرد و کیفیت سواری رابطه خوبی بر قرار نموده است. موتور 4 سیلندر 2 لیتری این سدان مجهز به توربوشارژر می باشد و قادر است 220 اسب بخار نیرو تولید کند. این قدرت در برابر بی ام و 328i حرفی برای گفتن ندارد، اما گشتاور 350 نیوتن متر همه رقبا را کنار می زند.

اگرچه ممکن است آئودی A4 در رابطه با عملکرد رقیب داشته باشد، اما کیفیت بالای تجهیزات داخلی همه رقبا را از سر راه بر می دارد. در این میان، بی ام و سری 3 مدل 2015 و همه مدل های مرسدس بنز کلاس C سرآمد این رقبا به شمار می آیند. همچنین، آکورا TLXمدل 2015، لکسوس IS مدل 2015 و ولوو S60 مدل 2015 جزو گزینه های منحصر به فرد می باشند. با این وجود، آئودی A4 توانسته لقب یکی از بهترین سدان های لوکس را به خود اختصاص دهد.

 

 

  • طراحی بدنه و امکانات رفاهی

آئودی A4 مدل 2015 یک سدان پنج نفره است که در سه تیپ راهی عرصه رقابت می شود: Premium، Premium Plus و Prestige. گفتنی است آن دسته از      علاقه مندانی که به دنبال یک سدان با عملکرد بالاتر هستند، می توانند مدل S4 را بر گزینند.

تجهیزات استاندارد روی تیپ Premium عبارتند از: رینگ های 18 اینچی، چراغ های زنون، چراغ های مه شکن، برف پاکن اتوماتیک، سانروف، کروز کنترل، کنترل آب و هوای سه نقطه ای، فرمان تلسکپی، صندلی برقی راننده با قابلیت تنظیم در 8 جهت، صندلی عقب تاشو به نسبت 60:40، تودوزی چرمی، صفحه نمایشگر 6.5 اینچی، قابلیت اتصال سیستم صوتی و تلفن همراه از طریق بلوتوث، سیستم صوتی با 10 بلندگو، CD خوان ، درگاه AUX، رابط کاربری iPod و رادیو ماهواره ای. لازم به ذکر است، امکاناتی نظیر: گرمکن صندلی جلو، رینگ های 18 اینچی، سیستم مسیریاب به همراه کنترل صوتی به صورت سفارشی روی این تیپ قابل نصب می باشد.

تیپ Premium Plus دارای امکاناتی به شرح زیر می باشد: رینگ های 18 اینچی، دسترسی و استارت بدون کلید، آینه الکتروکرومیک، گرمکن آینه های جانبی و صندلی راننده، حافظه تنظیمات راننده. پکیج Technology برای این تیپ شامل: سیستم صوتی Bang با 14 بلندگو، سیستم سازگار با تلفن های هوشمند، سیستم MMI ، اتصال بلوتوث، دوربین دید عقب، صفحه نمایشگر با کیفیت بالاتر، سنسور پارک عقب و جلو و سیستم هشدار نقاط کور.

تیپ Prestige علاوه بر امکانات قبلی چراغ های تطبیقی را نیز اضافه می کند. پکیج Driver Assist برای این تیپ شامل: کروز کنترل، فرمان تطبیقی و سیستم Audi Driver Assist( تنظیم شتاب و نوع تعویض دنده) می شود.

پکیج Sport برای دو تیپ Premium Plus و Prestige ارائه شده است که شامل موارد زیر می شود: سیستم تعلیق ارتقاء یافته، صندلی جلو اسپرت و سیستم Audi Driver Select. از طرفی، پکیج Sport Plus رینگ های 19 اینچی، تایر های مرغوب تر، غربیلک فرمان اسپرت و تزئینات مشکی رنگ بدنه را اضافه می کند. همچنین پکیج های S Line و Audi Exclusive Line تجهیزات داخلی و خارجی ویژه ای را به آئودی A4 هدیه می کنند.

 

 

  • قدرت و عملکرد موتور

نیروی پیشران آئودی A4 مدل 2015 را یک موتور 4 سیلندر 2 لیتری مجهز به توربوشارژر تامین می کند که قادر است 220 اسب بخار نیرو و 350 نیوتن متر گشتاور تولید کند. این خودرو به طور استاندارد با گیربکس متغیر پیوسته و سیستم محور جلو محرک عرضه می شود. در این میان، سیستم چهار چرخ محرک به همراه گیربکس 6 سرعته دستی و یا 8 سرعته اتوماتیک نیز قابل خریداری می باشد. کمپانی آئودی  پیشبینی کرده است که صفر تا صد A4 مدل 2015 با سیستم های مذکور به ترتیب به 6.1 و 6.6 ثانیه برسد. مصرف سوخت این خودرو با دیفرانسیل جلو حدود 7/8 لیتر در سیکل ترکیبی( 8/9 در شهر و 3/7 در بزرگراه) ، با سیستم AWD دستی 9 لیتر در سیکل ترکیبی(10/6 درشهر و 7/5 در بزرگراه) و با سیستم AWD اتوماتیک 9/4 لیتر درسیکل ترکیبی(10/6 در شهر و 7/5 در بزرگراه) بر آورد شده است.

 

  • ایمنی

تجهیزات ایمنی استاندارد بر روی آئودی A4 عبارتند از: ترمز ضد قفل، کنترل کشش و پایداری، کیسه هوای جلو و پرده ای جانبی. سیستم هشدار نقاط کور روی تیپ Premium Plus به صورت سفارشی و Prestige به صورت استاندارد قابل نصب است. تجهیزات سفارشی بر روی این خودرو شامل: کیسه هوای عقب، کروز کنترل، سنسور پارک عقب و جلو  و همچنین دوربین دید عقب می شود. در تست ترمز این خودرو با تایر های تابستانی توانست پس از 33 متر متوقف شود که در نوع خود بی نظیر است.

موسسه ایمنی بزرگراه ها پنج ستاره ایمنی را به آئودی A4 اختصاص داد و همچنین به دلیل عدم آسیب دیدگی از پهلو و مقاومت سقف بالاترین رتبه یعنی"خوب" را به آن اهدا نمود. اما متاسفانه این خودرو برای مقاومت جلو در برابر تصادف رتبه" ضعیف" را به دست آورد.

 

 

  • طراحی داخلی و تجهیزات خاص

تجهیزات داخل کابین آئودی A4 مدل 2015 بسیار شیک و با کلاس طراحی شده است و به بیان ساده تر باید گفت که این طراحی یکی از بهترین ها در این کلاس می باشد. تزئینات داخلی از مواد عالی و درجه یک می باشد و به سادگی می شود این موضوع را از کیفیت چرم های داخل کابین که طرح چهارخانه دارد، فهمید.

آئودی A4 مدل 2015 یک خودرو لوکس جمع و جور است که فضای داخلی آن در حد یک سدان متوسط می باشد. صندلی جلو بسیار نر م و راحت است و سرنشینان را به ندرت خسته می کند. همچنین، فضای سر و پا در صندلی عقب بسیار مناسب است؛ به طوریکه، افراد قد بلند نیز احساس راحتی می کنند. فضای بار در صندوق عقب حدود 350 لیتر می باشد که برای این کلاس در حد متوسط است.

کنترل ها و تنظیمات سیستم اطلاعات و سرگرمی Audi MMI بر روی نمایشگر کنسول وسط قرار دارد. گفتنی است، سیستم های BMW iDrive و Mercedes COMAND در مقایسه با آن کارآمدتر می باشند.

 

 

  • تجربه رانندگی

پیشرانه آئودی A4 یک موتور 4 سیلندر مجهز به توربوشارژر می باشد که قدرت لازم برای یک سواری مهیج را به این خودرو می بخشد.شتاب این زیبای آلمانی تا حدی است که اگر پدال گاز را کمی فشار دهید، بلافاصله در صندلی خود فرو می روید. این خودرو حتی در تیپ اسپرت نیز سواری نرم و راحتی را برای سرنشینانش به ارمغان می آورد. آئودی A4 با سیستم AWDعملکرد بالایی در جاده دارد و بر سر پیچ های تند از چسبندگی بالایی بر خوردار می باشد. با سفارش پکیچ های Sport و Sport Plus شاهد کیفیت سواری حیرت آوری خواهیم بود!





:: بازدید از این مطلب : 236
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 آبان 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: